واحد دانشور نیشابور

با مشارکت دانشگاه فرهنگیان واحد دانشور انجام شد :
دوره اموزشی ویژه مربیان تربیتی و معاونان پرورشی مدارس نیشابور

دوره آموزشی دانش افزایی و کارگاهی معاونان و مربیان پرورشی مدارس نیشابور باهدف تشریح برنامه های پیش رو و ارائه توضیحات لازم در خصوص مسابقات مختلف قرانی، فرهنگی و هنری در محل سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان واحد دانشور برگزار شد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم با گرامی داشت روز جهانی معلولین، نقش معاونان و مربیان پرورشی در مدارس را بسیار سازنده و مهم دانست و گفت: معاونان و مربیان پرورشی، مدیران عرصه فرهنگی و تربیتی هستند و اگر بپذیریم که مدرسه امتداد خانه است باید تربیت دینی و اخلاقی را معیار و مبنای کار خود قرار دهیم.
حسین مهرابادی افزود: جامعه تاثیر مستقیم بر مدرسه دارد و این تاثیرات در مدارس گاها خود را نشان می دهد؛ به عنوان مثال همدلی و اتحاد در مدارس حاشیه شهر بیشتر از مدارس دیگر دیده می شود.
وی ادامه داد: فرزندان ما باید دیده شوند و خانواده ها با فرزندان خود ارتباطات مفید و سازنده برقرار کنند.به عنوان یک معلم توجه داشتد باشیم که در نگاه خود عدالت را رعایت کنیم و از گفتن واژه های زیبا، کوتاهی نکنیم چراکه زبان بدن برای فرزندان و دانش آموزان معجزه می کند.این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کار پرورشی کار همه افراد و عوامل مدرسه است و همه ما باید در کارها از انضباط کاری و انضباط رفتاری غافل نشویم.مهرابادی در پایان گفت: فصل مشترک جامعه و حاکمیت، آموزش و پرورش است ولی این نهاد پهن پیکر به شدت مظلوم واقع شده است.
ما معتقدیم در حوزه پرورشی و تربیت بدنی باید سرمایه گذاری کرد تا مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه حل شود چرا که در این حوزه، بچه ها شخصیت واقعی خودرا نشان می دهند.


نظرات کاربران